- Mmh, jävla kul.

Jo, gissa vad som hände mig idag!?!!?!??!

Jag har varit hemma måndag och tisdag för jag har varit sjuk. Ont i halsen och huvudvärk har plågat mig dessa två dagar men idag tänkte jag ändå vara duktig och gå till skolan när jag bara har en lektion denna dag.
Nåja, till saken. Jag försov mig, springer typ till skolan och blir en halvtimme sen. Knackar på klassrummet där lektionen ska vara och en av studievägledarna öppnar dörren och kollar lite snett på mig.
"Hej, jag försov mig men jag tror att jag ska vara här" säger jag och tanten bara stirrar på mig. "okeeej..." säger hon. Springer in och sätter mig på en ledig stol längst bak och känner att ALLA i hela rummet bara stirrar på mig. Det känns lite knasigt eftersom att alla var över 40 bast men det tänkte inte jag på. Sen säger han som sitter bredvid mig "Ska du verkligen vara här?" varpå jag frågar om detta är digital fototeknik. Då kommer en annan tant fram och säger att "detta är ett personalmöte, Ingemars lektioner börjar nästa vecka".

Nästa vecka?!

Man ba, JAHAAA VAD KUL ATT NI HAR SAGT DET TVÅ VECKOR PÅ RAD NU!


Sur Lisa påväg hem igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu