Ledig dag

Har varit ledig idag och jävlar så skönt det har varit. Somnade lite efter tolv igårkväll, och pierre väckte mig kring tolv när han kom hem. Har alltså sovit typ tolv timmar fast ändå är jag trött nu, haha. Vi låg i sängen och kramades och planerade julklappar (ja man ska börja i tid så man slipper köpa allt i december och vara pank då!!), sen åt vi nudlar till lunch innan han for tillbaka till jobbet. Jag har bara suttit i soffan med datan i knät och sett på tv sedan dess, men jag tror att jag borde städa undan lite och kanske börja med maten nu..
 
Årets första snö har kommit, för alla er som inte redan läst det på facebook. Men den lär ju ändå smälta bort då vädret här uppe lider av dubbla personligheter och aldrig kan bestämma sig för något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu