tränatränatvättbräda

Är fan peppad på att bli slim igen. Så det är precis det jag ska göra, bli slim. Har ett "träningsprogram" som jag ska börja köra varje dag. Lika bra att börja nu om man ska satsa på "beachen" för hur kul är det att börja i mars och hetsa ihjäl sig? Haha :D Men har man en gång börjat ska man aldrig sluta, iaf om man har dålig självdisciplin som jag..

Hur går det med snusandet då? Jotack det går bra, plastfarsan är schysst och köper onico åt mig lite då och då. Det är ju typ vanan att jag vill ha nåt under läppen som är värst egentligen. Enligt mig är det tusen gånger enklare att sluta röka än att sluta snusa! Men är jävligt glad att jag valt att lägga ner nikotinet ändå, det finns ju inga positiva effekter med det egentligen..

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv Jorå jag har flera tävlingar uppe om du tittar i kategorin ~~Pågående tävlingar~~ :)

2011-11-25 @ 07:32:23
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: David

Ja du är mer slim än mig =)

2011-11-28 @ 00:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu