DAY FIVE - 10 sanningar om mig

1. Jag är väldigt blyg kring nya människor, men vem är inte det?
2. Jag följer kissies blogg och tycker hon är grymt kul, men hon ser bara mer och mer konstig ut för varje dag.
3. Jag gillar inte att äta mat, men flytande går bra. Och frukt. Helst apelsiner.
4. Jag älskar smink och vill bli Makeupartist.
5. Jag är beroende av facebook, men igen - vem är inte det?
6. Jag älskar att simma..?
7. Jag gillar inte tjejer som klär ut sig till killar. Tjejer ska vara tjejiga. Men inte överdrivet fjolliga.
8. Jag gillar att bli fotograferad men är lika stel som ett kylskåp framför kameran.
9. Jag gillar att fota :D
10. Jag vet inte vad mer jag ska skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu