Vårdcentral och jobb

Uuuusch vad jag är trött, det är helt sjukt. Känns som att jag blivit överkörd av tåget, som vanligt.. Råkade somna med linserna i också, det var inte heller så skönt ;p
Dagens planer består av vårdcentralsbesök och jobb, spännande va? En riktig läkare ska kolla på mina händer och ge mig nån stark jävla salva hoppas jag, gårdagens besök var ju världens skämt.. Jag kom dit, två sköterskor tittade lite på mig och ställde massa heeelt orelevanta frågor och sen bokade dom en läkartid åt mig idag. Så jävla onödigtttt!!! Nåja. Och sen på jobbet så stänger jag har jag för mig.

Ps, jag älskar min nya telefon. Den är så vit och fin! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu