Ledig dag

Har varit ledig torsdag och idag och det känns riktigt skönt. Har passat på att måla naglarna för en gångs skull! Kan ju aldrig annars göra det..
Har inte gjort så mycket idag, vaknade kl tolv och sen har jag bara legat i sängen typ.. Ska sminka mig snart och göra mig mänsklig då jag och hjärtat är bjuden på middag hos hans ena bror.

Sen har jag även hunnit snacka med min plastfarsa om att jag kanske ska få börja jobba där, kul! Behöver göra något nytt då jag lätt blir less på att göra samma saker hela tiden. Två jobb vore ju inte så dåligt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu