Wall of text as usual, enjoooyyyy bitches..

Är fan ännu sjukare idag, jag nyser varannan sekund. Fast det kanske är ett tecken på att jag håller på att bli frisk? Känns lite som så iaf. Igår på jobbet gick det hyfsat bra, Anna stannade kvar ett bra tag och hjälpte mig för annars hade jag suttit så jävla djupt i skiten haha.. Det var ändå bra med folk så. Hoppas det blir lugnare idag, men det lär det ju inte vara. Jobbar stängning idag dessutom, det är så jäkla tråkigt! Men man ska inte klaga, ett jobb är ju ändå ett jobb och kvällar betyder OB som betyder cash! Fiiiint! Efter jobbet så ska nog Palla sova hos mig förhoppningsvis, så då blir det massa tjejsnack och myyys. Gillar ju att sova med henne, hähä ;D

Och imorgon så är jag ledig, vilket betyder att jag ska tvätta en jäkla massa kläder. Måste börja i tid så jag har kläder att ta med till Gävle. Vore ju liiiiiite jobbigt att börja panik-tvätta kläder dagen innan jag åker haha.. Palla ska göra fina frillor på mamma och hennes kompis, och då ska jag passa på att lära mig det också så jag kan göra hennes hår nångång! Hon är ju så underbar och fixar mitt hela tiden :) ♥ På kvällen ska jag tamefan festa, om jag så måste tvinga nån att festa med mig!

Lördag ska jag handla en sen födelsedagspresent åt daddy, och sen ska jag följa med F till Persön (?) och hälsa på hans syster. Och på söndag är det jobb 11-18 så det händer väl inte så jäkla mycket på söndag direkt.. Nu orkar jag inte skriva något mer för nu ska jag duscha, sminka mig och sen hitta på något annat kul innan jag börjar jobba!

Jo just det, jag har bestämt mig för att sluta röka nu en gång för alla. Rökte min sista cigg igår 19.30 och nu får det fan vara nog! Har sagt det förr och hur länge har jag klarat mig? Typ en halv dag? Nåja, nu är det allvar iaf :p Sen måste jag verkligen köra en stenhård socker-rehab för jag är sockerberoende så det bara sjunger om det.. Misstänker att det är därför jag varit sjuk så länge, för jag är fan aldrig sjuk helt seriöst. Kroppen måste ju ta hand om allt jävla socker istället för att göra sig frisk, så no more sugar for me baby! Tror fan det kommer vara jobbigare att vara utan socker än att vara utan cigg..


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-22 @ 15:11:21
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-24 @ 14:20:37
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: F E L I C I A

krya på dig!!

2012-03-24 @ 17:07:40
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Lovar att du inte tjänar 70 kr timmen på en lördagkväll i alla fall, FML.

2012-03-26 @ 21:13:53
URL: http://rubin.bloggagratis.se
Postat av: Linnea

haha jepp 70 kr i timmer på en Löradgkväll! :p ska dock få gå över till vardagar på dagen nu, för samma lön!

2012-04-01 @ 12:50:05
URL: http://rubin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu