Life is complicated

I know exactly what I feel, but I can't do anything about it so I'll just pretend that I don't feel anything at all.

Känns som att idag inte kommer vara en bra dag, tänker på en viss person alldeles för mycket fast jag vet att jag inte ska göra det. Men ibland kan man bara inte råför vad man tänker på liksom.. Hatar att det blev som det blev, att jag är som jag är och att det känns som att allting bara fuckade sig for no reason. Fint att jag har fått det ännu svårare att lita på folk, och det är inte kul för fem öre att gå omkring och vara på sin vakt hela tiden. Observera och analysera människor alldeles för mycket. Tänk om dom har en baktanke med allting? Tänk om dom bara vill såra mig? Dom menar säkert ingenting av vad dom säger. Jag förtjänar det väl också. People are evil.

Nåja, ska bli skönt att få komma bort ett tag. En minisemester är precis vad jag behöver. Umgås med min bästa vän i en annan stad, festa och ha kul och bara leva. Slippa tänka på alla jävla bekymmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu