Bara för att jag är uttråkad..

Vad är ditt mellannamn? elvira
Vad skulle du vilja heta i förnamn? haha vet inteee
Är du i ett förhållande nu? nope
Vem vet mest om dig? linn, hanna, annika
Vad gör du på fredagskvällar? chillar me mina homieZ
Bästa filmen du någonsin har sett? asså vet inte, a walk to remember kanske
Har du haft sex med fler än 5 personer? nää
Har du någonsin varit full? nei
Röker du? usch ne
Saknar du någon just nu? kanske lite
Hur mår du idag? bra, men lovet är snart slut så emo cut
Hur många tabletter tar du dagligen? nada
Vad gjorde du för exakt ett år sen? hm... vet inte
Bästa minnet från sommaren? aaallt!
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? teneriffa om de är ett land..
När var du där? i december
Är du rasist? näää
Har du helt svenskt ursprung? jooopp, eller min mormors mor är amerikansk?:P
Ser du fram emot någonting just nu? sommaren!
Vad är det bästa du fått på ett prov? vg, haha
Vilket ämne var det? engelska
Har du fått ig på ett prov? aa, franska hah
Har du spelat/spelar du i ett band? nää
Anser du dig vara intelligent? asså jag är ju inte dum precis
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? den har ju då inte hänt än, hah
Vilken var den värsta tiden då? vet inte :o
Har du mått jättedåligt psykiskt? nää
Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? gud nej
Har du haft sömnproblem? nää, alltså det är ju med flit isf hah
Hur ofta gråter du? sällan, gråter typ när jag blir sjukt förbannad
Vad gör du när du mår dåligt? stoppar på svinhög musik och dampar, eller pratar med nån
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mina vener
Har du varit otrogen någon gång? nää
Har någon varit otrogen mot dig? näpp
Är du stolt över dig själv? är jag väl men det finns väl alltid saker man inte är stolt över
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? ingen aning, att jag är glad kanske!!!!!!
Vad får du ofta komplimanger för? mina bajsgröna ögon
Har du lätt att få folk att skratta? nä alltså jag är den som garvar..
Cider eller öl? nej du
Har du några talanger? kan vicka på öronen.. hähä
Är du kompis med ditt/dina syskon? klart!
Vad står det i ditt senaste sms? "vene efter middag:) typ sex sju? :)"
Hur lång är du? 174
Hur mycket väger du? 60 nått
Vilken storlek har du på kläderna? beror på, s eller m
Har du svarat ärligt? klart:P
Vad är ditt mellannamn? Elin
Vad skulle du vilja heta i förnamn? Nåt långt ovanligt typ?
Är du i ett förhållande nu? eheheh nae
Vem vet mest om dig? Elli och Gurra typ
Vad gör du på fredagskvällar? Antingen så jobbar jag eller så chillar jag :D
Bästa filmen du någonsin har sett? uhm, svårt att säga bara en då jag sett typ miljoner filmer
Har du haft sex med fler än 5 personer? nä är oskuld ju
Har du någonsin varit full? nä aldrig......................
Röker du? ja tyvärr haha :(
Saknar du någon just nu? tyvärr så gör jag ju faktist det, jobbbbbiggggttt..
Hur mår du idag? hyfsat bra faktist, har ju gymmat!
Hur många tabletter tar du dagligen? typ ipren bara
Vad gjorde du för exakt ett år sen? var hade praktik på Ica
Bästa minnet från sommaren? jag var instängd på Ica hela sommaren..
Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Turkiet när jag var 15
När var du där? 2005
Är du rasist? nope
Har du helt svenskt ursprung? jooopp, eller min mormors mor är amerikansk?:P
Ser du fram emot någonting just nu? Ser framemot helgen som kommer :)
Vad är det bästa du fått på ett prov? Mvg såklart!
Vilket ämne var det? Engelska och datakunskap
Har du fått ig på ett prov? hahah, på många..
Har du spelat/spelar du i ett band?
Anser du dig vara intelligent? nej är korkad som bara den
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? bra fråga
Vilken var den värsta tiden då? bra fråga :o
Har du mått jättedåligt psykiskt? ohja, alldeles för mycket.
Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? jo med plastskedar ;pPppP
Har du haft sömnproblem? jo
Hur ofta gråter du? Typ aldrig
Vad gör du när du mår dåligt? Lyssnar på musik och "stänger av"
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? ingen
Har du varit otrogen någon gång? nej
Har någon varit otrogen mot dig? japp
Är du stolt över dig själv? över vissa saker, ja
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? att jag är så jävla rolig!!!!!!!!! haha nä men, inte vet jag. Är positiv oftast.
Vad får du ofta komplimanger för? ööh inte fan vetja, får inte sånt hähä. Att jag har stora ögon kanske?
Har du lätt att få folk att skratta? hyfsat
Cider eller öl? alltihop helst samtidigt!
Har du några talanger? Jag kan bugga?
Är du kompis med ditt/dina syskon? nae hatar dom små svinen... heheh SKOJA LINN
Vad står det i ditt senaste sms? "Borde du kanske vilat istället:)"
Hur lång är du? 170
Hur mycket väger du? 59 tror jag
Vilken storlek har du på kläderna? allt från S till L :p
Har du svarat ärligt? nae jag är värsta myttarN yo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu