was this over before it ever began

Känner mig rätt så klyven när det gäller det där, men jag får klura vidare på den saken. Vara lite självisk för en gångs skull, man ska inte alltid göra allt för alla andra. Man måste tänka på sitt eget bästa ibland!

Idag har jag jobbat från 11-19.30. Fick ta en rast vid tolv för att kika på när min lillebror tog studenten idag. Vad härligt, välkommen in till vuxenlivet Linus ;)

Efter jobbet drog jag hem direkt, käkade go-middag och sen har jag bara degat i sängen med datan i knät. Ska hoppa in i duschen strax och sen platta håret ordentligt så det är bra till imorrn. Måste packa väskan med massa skit också, ska till Boden direkt efter jobbet för det är fest hos Clara med de flesta från jobbet. Sen blir det Western Farm för hela (skatte)slanten! Kommer bli kuuuul ;D Men kan ändå inte dricka så jäääkla mycket då jag ska köra på söndag.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu