Jag är allergisk!

Okej, jag har två val. Antingen så skriver jag ett argt jävla inlägg om hur mycket jag stör mig på det och hur äckliga vissa människor är, och hur det ens kan vara möjligt att andra är så jäääävla blåsta. Men jag tror att jag väljer nog istället att tänka på allt fint jag har, känns lite vettigare. Jag kan ju inte ändra på saker och ting, vill inte ändra på något heller eftersom den händelsen gjorde så att mitt liv blev en miljon gånger bättre.
 

 
Nåja. Jag gick hem från stan idag, och jag bor längst bort på hertsön. Det är en liten bit att gå om man säger så, men jävlar så bra det känns! Måste verkligenverkligenverkligen börja komma igång med träningen igen, jag vet ju varför jag har varit sjuk så länge nu så jag kan äntligen åtgärda problemet! Jag är har pollenallergi och är allergisk mot gräs. GRÄS?!?!?! Haha hur är det ens möjligt? Jag som aldrig varit allergisk mot något i hela mitt liv. Men nån gång ska väl vara den första.. Kanske man skulle börja redan nu? Lägga sig tidigt och dra till gymmet imorrn innan jobbet? Det låter som en jävligt bra ide alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu