hello world

Haha jo jävlar, helt otroligt att folk fortfarande klickar sig in på min väldigt aktiva blogg.. Min kära lillasyster ville att jag skulle blogga så då får jag väl göra det, vad gör man inte för sina småsyskon liksom ;)

Jag gör fortfarande inte så mycket annat än jobba, sova, äta. Och förutom det så hänger jag mest med frugan min eller dom där söta sakerna, i väntan på att lägenheten ska bli vår. Läängtarrr så jävla mycket, kommer bli awesome!

Idag har jag varit ledig, är fan ledig 4 dagar den här veckan. Tisdag, onsdag, torsdag och söndag :D
I tisdags gjorde jag inte så mycket, käkade med Pirre på max på hans långa rast, sen följde jag med honom när han jobbade lite :D Efter det hängde jag med el rousso ett tag och på kvällen blev det skräckfilm och öl hos pirrepan. Kring 2 på natten blev vi rätt så hungriga så vi gick (!!!) från honom till starre och köpte varsin calzone, det var så sjukt goootttt.
På onsdagen gjorde jag inte så värst mycket, var mest hemma hela dagen och käka kinamat till middag. Sen hämtade jag frugan från jobbet på kvällen, vi drog förbi kvantum och köpte massa frukt och ansiktsmasker, fast vi somnade direkt efter vi ätit upp all frukt :p



Och idag har jag bara legat i sängen, vilket jag fortfarande gör. Men känner att det börjar bli dags att hoppa in i duschen och göra sig någolunda mänsklig. Vad jag ska hitta på för äventyr idag får vi väl se, men om ni har tur så kanske jag tom gör ett inlägg ikväll ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu