If perfect's what you're searching for then just stay the same ♥

Åh så skönt det är att göra något om dagarna, är så sjukt tacksam över att jag har ett jobb! Kanske tom har ett till på g, vi får se.. Håll tummarna för mig!

Jobbade bara 12-16 idag så det var inte sådär jättelänge, men jag ska jobba samma tid imorgon också. Naiz! Just nu sitter jag bara och chillar på min säng och lyssnar på massa oljud med baaaas. Dudstep, Skrillex osvosv.. Älskar bas, folk som inte gör det är ju helt sprängda i skallen hähä.
Försöker övertala Linn att massera min rygg också men hon vägrar, jävla ryggjävel. Hatar att jag alltid har ont haha.. Nåja, nu ska jag chilla en liten stund till sen ska jag och Linn iväg och sola. Är ju blekare än jävla blekast, måste börja jobba på brännan till sommaren. Det är bäst att vara ute i god tid!

Känns jääävligt naket utan glasögonen, haha.. Måste skaffa linser asap!

 

Bleeeeeeekfiiiiiiiiiiis

you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu