Until the end

Fysatan vad trött jag är just nu! Har jobbat 14-20 idag och det gick alldeles utmärkt, har börjat lära mig allting nu så det flyter på bra. Efter jag slutat mötte jag upp en mycket söt sak och vi tog en rök och pratade lite. Sen tog jag bussen hem och jag har tamefan hunnit äta tårta och druckit varm choklad med marshmallows i, tack Linn ♥

Tappade förresten plastkulan till läppiercingen idag när jag skulle ta ut staven (får inte ha den i när jag jobbar) och tror ni inte att fanskapet hamnade i handfatet och försvann?! Fan så jävla arg jag blev, kunde ha mördat nån typ. Men Linn var snäll och fixade en ny stav åt mig, så nu har jag en silver-tagg istället för en genomskinlig plastkula. Det blev mycket snyggare! :)

Ska försöka somna tidigare idag, helst innan 23. Men så säger jag ju varje kväll och det slutar alltid med att jag är vaken till typ 2-3 och sen tvångs-söver mig själv på nåt jävla vis, haha.. Jobbar 16-20 eller 22 imorrn, vet inte riktigt när jag slutar ännu. Det beror på ifall jag tar Emmas pass eller inte, men det var inte helt säkert. Sen får jag skjuts hem imorrn av Jesper, gode skönt att slippa åka buss! Han är så jäkla snäll den grabben, ofta man ids skjutsa hem nån bara sådär? För att vara snäll? Nåja, underbar ♥ !!

Nu ska jag fortsätta lyssna på hårdrock, vara förbannad på VISSA MÄNNISKOR HÄR HEMMA och tvätta bort sminket medans jag väntar på att Jesper ska ringa. Efter det ska jag tamefan sova, punkt!

Jävligt förbannad chey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu