Hejhejvärlden!

Jag lever, jag lever! Har bara varit utan internet (som vanligt) och jobbat som en tok.

Idag gick jag på stan och käkade med lillasyster och Palla, vi var sugna på Waldorfbuffén men kön var aslång så det blev Dagoberts för oss istället och det dög lika bra det också. Bakad potatis med kyckling och curry, yuum.. Sen drog jag hem och tog en powernap och sen stressa tillbaka in till stan för att jag skulle börja jobba kl fyra. Hann köpa ett par örhängen före jobbet som är ASFINA, totally love them. 20 spänn gick dom på också, kändes som att jag rånade ur&penn hähä ;) Efter jag slutat så kom Jesper, Holma och Emelie till Friends och så drack vi kaffe tills stängning. Och nu sitter jag här.. Har betalat nå jävla räkningar och det gör så ont i hjärtat varje gång, men det är väl så det är att vara "vuxen"..

Imorgon ska jag hänga med Palla och hon ska fixa mina naglar. Hon har börjat göra gelénaglar och självklart ställer man upp som försökskanin. Mina egna naglar är ju så jävla fula och jag klagar på dom typ varje dag, ska bli skönt att ha "ordentliga" naglar. Sist jag hade det var ju förfan i mars förra året när jag var hos Elli. Nåja, det blir naiz! Handla på bolaget ska vi också göra för på fredag är det all in som gäller, var ju som ett tag sen jag festade med det där gänget. Hoppas bara att Jesper vill hänga med också, det vore aweesooommeeeee! ♥ (Ja baby, det var en pik ♥)

Nä, nu tror jag att min wall of text är nog lång. Ska mysa ner mig under täcket nu, slå på Vampire Diaries och sen somna till det. Och ingen jävla bildjävel får ni för jag ids bara inte!!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu