Bra söndag!

Har varit en riktigt produktiv söndag idag, om man kan säga så? Jag somnade inte förän 5 imorse men klev ändå upp kl 11 för att nån jävel ringde och väckte mig. Minns inte vem det var nu för jag svarade inte, but still. Kunde då inte somna om iallafall.. Nej nu minns jag, det var sötPaula! ♥

Så vad har jag gjort idag då? Att jag klev upp före klockan två var väl en bedrift i sig, men sen har jag storstädat mitt rum och möblerat om skiten så nu är det riktigt mysigt i mitt lilla krypin! Har massa ljus, och en röd lampa. Värsta porrstämningen här inne alltså ;) Gick även till storheden för ett tag sen och pantade nå burkar. Det är fan askallt ute, men jag har sån jävla tur ibland så jag fick skjuts på vägen hem av Hazze, yeah buddy!

Nu tänkte jag tvätta en maskin med kläder, plåga magmusklerna lite och sen duscha typ. Äta middag måste man väl också göra, men får se om jag ids det helt enkelt :) Får besök senare av en mycket söt person, och vi får väl se vad vi hittar på. Jag är sugen på att se nån film men vet fan inte vilken.. Har ju typ sett ALLA som finns, haha! Kom gärna med förslag! :)


Grymt bra mashup som jag spelar sönder totalt just nu! Det är typ 20 olika låtar omgjord till en eller något sånt, men ojojoj så bra den är.. :)


Kommentarer
Postat av: tallar!:)

Söndag!<3

vilken dag i veckan tycker du mest om?

2012-01-16 @ 19:16:53
URL: http://enpyttelitentallar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu