Ångest

Jag har dagen-efter-ångest så det bara sjunger om det. Var så jävla packad igår och jag gjorde bort mig totalt inför en person jag verkligen tycker om. Det är inte ens kul hur full jag var! Undra hur många gånger jag ramlade igår egentligen, har typ blåmärken överallt och har ont i hela kroppen. Och ändå drack jag inte så värst mycket. Shit alltså..
Nåja, första delen av kvällen hade jag trevligt iaf, och snygg var jag! Lockarna i håret ser fortfarande snygga ut så jag kör på dom idag. Måste dessvärre sätta upp håret sen ikväll, men det är ju ikväll :) Jobbar 17-24, så nu ska jag äta något, tagga jobb, ta en rök och sen möta upp brudarna i stan för kaffe. Trevligt trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu