Vad ska man säga?

Det är så jävla kul hur folk beter sig, när dom visar sitt rätta jag. En vän till mig informerade mig om något som jag tyckte var rätt så skrattretande. Det är en person som typ pikar mig i sin blogg asmycket, för hon tror att jag läser den. Vilket jag inte gör. Har blockat den här personen på facebook så jag kan inte se hennes statusuppdateringar eller vad hon kommenterar osv osv. Men hon tror att jag ser det tydligen. Och dom enda bloggarna jag läser är mina vänners bloggar, och syrrans blogg. Ingen annans, för jag bryr mig inte om alla andra omogna fittors liv.

Nåja, det är lite kul iaf. Jag skiter fullständigt i dig och vad du gör med ditt liv, tycker faktiskt synd om dig som måste ta andras rester för att du inte kan hitta nån själv. Och ännu mer synd är det att du faktiskt bara är en "rebound" för tillfället. Visst förstår du det själv? Att han utnyttjar dig för att du är enkel, och för att han inte har råd att bo där själv. Vad blir det nu, tredje gången gillt eller? Ska jag presentera dig för mitt nästa ex så du kan ta honom också? Ska isåfall hitta ett riktigt rövhål åt dig, för det är precis vad du förtjänar.

Så kan du sluta pika mig i din blogg nu? Det lyser igenom så jävla mycket och det är bara patetiskt, så lägg av. För din egen skull, det är pinsamt. Som sagt, jag skiter fullständigt i er två då jag har ett eget liv att leva. Ett jobb som jag trivs med, vänner som jag älskar och snart en egen lägenhet tillochmed (det trodde ni inte va, att jag skulle lyckas ta tag i mitt liv? ;) ).
Nu har jag fått det sagt. Känns lite onödigt att du ska smitta ner min blogg, men ibland måste man ju uttrycka sig så att även tröga människor fattar!


Kommentarer
Postat av: L

skratta och vänd ansiktet ifrån, eftersom det värsta man kan göra är att skita fullständigt i folk som anstränger sig för att "göra ens liv surt"

oooch.. så ser hon ut som en 12åring med kanintänder, vissa byter verkligen ner sig.. hihi

2012-02-07 @ 16:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu