Hon som är asduktig på att uppdatera..

Haha kul att jag skrev värsta inlägget den 18e februari men sen råkade F dra ut sladden till laptopen så den dog, fan vad less jag blev. Trodde att allt var borta men nu när jag kollade utkast så fanns inlägget minsann där.. Bra att veta! Men onödigt att lägga upp det nu när det var fyra dagar sen jag skrev det.. :p

Är på Lerbäcken nu iaf, as usual. Har druckit kaffe och gått en promenad med hunden. Åååh hon är så söt! Har även fått alla prylar från Gymgrossisten så jag är taggad som fasen på att börja träna med Beck och Palla. Fick massa kläder av dom också då dom rensat ur sina garderober och vårstädat hela deras hem typ, så det var naiz! Ska testa lite mer av kläderna idag, orkade inte göra det igårkväll.. men en hel del fint var det iaf! Tack brudar :D ♥

Nu ska jag bara chilla vid datan ett tag, kanske spelar lite LOL. Sen ska jag diska, duscha, testa kläder och laga mat :D Som en riiiiktig kärring.. Gillar F's lägenhet, det är bara en etta men den är så sjukt fin och han har inrett den så fint också. Värsta mysiga lyan! Så man vill bara städa och hålla det fint hela tiden haha.. Ganska stor skillnad mot för mina gamla lägenheter som var typ ruttna, man orkar inte hålla det fint när tapeterna är pissgula och dom bara är allmänt äckliga. Iofs kan man ju tapetsera om men vem fan ids det?! :D


DJ BL3ND - DIRTY MIX
dampmusik men oj så bra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu