Another wall of text

Sitter just nu hemma hos minifamiljen, jag är ensam här. Det är så sköööönt, deras lägenhet är så jäkla mysig och det är fint väder ute så solen bara lyser in genom fönstrena. Ooooh I'm so high on life! Kände det igår, jag är så jävla peppad på livet så jag vettefaan hur jag ska uttrycka mig så att ni förstår HUR BRA jag mår! Jag säger det inte bara heller för att säga det, jag är verkligen asglad nästan hela tiden och det känns hur skönt som helst.

Inatt sov jag med Paula som sagt, och hennes säng är liiiite hårdare än min. Men större är den och jag har sovit hur bra som helst. Vi är typ perfect match for eachother, hon snarkar värre än jag vet inte vad och jag sover så hårt att jag inte hör något alls. Sen är hon jättevarm också, det är som att ligga bredvid en kamin så man behöver aldrig oroa sig över att man ska frysa :)

Vad har jag annars gjort dom här senaste två dagarna?
Onsdag jobbade jag i köket och det gick väl bra. Det var dock väldigt lugnt så vi fick mycket gjort med att preppa och förbereda osv. Sen efter jobbet drog jag hem och lyckades övertala Palla att komma till mig för massa tjejsnack och onyttig skit. Så hon kom till mig och sen skulle vi gå till storheden och köpa godis och sånt men när vi kom fram så var det TVÅ MINUTER tills dom stängde. Snacka om att jag blev sur, det var ju fan kallt ute också.. Så vi gick hela den vägen i onödan, fast vi köpte ändå godis sen på starre haha.. Blev asdyrt men det var vi fan värda!

Igår jobbade jag 12-18 och det gick bra. Fick typ 10 enkronor i dricks allt som allt och sen fick jag en komplimang av en stammis som tyckte jag var fin i håret. Det var kul att höra :D Dricksen får vi inte spara själv men det var kul ändå hähä :D Sen när jag slutade så satte jag mig ner med Malin och Palla och vi fikade en ASGOD chokladtårtebit. Sen gick vi till Sushibar och köpte mat att ta hem, och sen for vi till dom och åt goooomat och såg på film :D

Nu blev det här en jävla wall of text (som vanligt) och ingen bild får ni heller eftersom jag sitter på Pallas data just nu. Ska fortsätta försöka klämma mig in i ett par jeans som jag typ ska få.. Då har jag något att sysselsätta mig med ;D

Kommentarer
Postat av: L

im happy when you're happy!

2012-02-13 @ 19:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu