190412

Mådde ap-dåligt imorse när jag vaknade, fyfan alltså.. Men jag käkade en meganyttig (nåja) frukost och blev bättre under dagen (brukar aldrig annars äta bra frukost), just nu har jag bara en jävla hosta. Det typ kliar i halsen och gör svinont när jag hostar? Knaas.. Sen har jag ont i hela kroppen, eller ja mest överkroppen. Min nacke typ dödar mig! Nåja, får tänka positiva tankar så kanske det blir bättre haha! Tror jag har nåt fel på mitt immunförsvar eller något. Jag blir inte ofta sjuk men när jag blir det är det som att kaptenen har övergett skeppet..

På onsdag kommer lönen och jag hoppas på en fet en, och sen deklarerade jag just och jag får minsann tillbaka en saftig summa på skatten :D Awesome! Nu tappade jag tråden helt men jag skyller på hostan ;)



Berocca, knäckemacka med enbart leverpastej, äggröra med MASSA vitlök, äpplen, ingefärsthé och en liten dumle bara för att jag tyckte så synd om mig själv :p



Frisk och fräsch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu