en lista

En ful lista jag snodde av Linn i brist på annat. (Oki där ljög jag lite, väntar på att gurra ska slå på GOW3 så vi kan spela nångång!!!!!!!)

SENASTE:
1. Dryck -
Varma koppen jordgubb&vanilj
2. Telefon samtalet - smelly
3. SMS - Från elli, "Eller nä 25! Ska jag boka elleeerr? :D"
4. Sång du lyssnade på - It only hurts
5. Gången du grät - Fick en jävla snefylla i lördags så måste nog säga lördagnatt haha..
6. Konsert - Lulekalaset typ?


HAR DU NÅGONSIN:
7. Dejtat någon två gånger -
nää det tror jag väl inte.
8. Har någon varit otrogen mot dig - jo, och idioten skröt om det sen också haha..
9. Varit kär - ja såklart
10. Varit deprimerad - Har inte alla det?
11. Varit så trött att du somnat sittandes - HAHA, många gånger!
12. Skolkat från en lektion i skolan - typ hela sista terminen i gymnasiet?
13. Varit i Turkiet - ja :D
14. Sagt till en främmande person hur snygg han är - Jo det har jag, man ska vara generös med komplimanger!


I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person - typ inte?
16. Fått ditt hjärta krossat - ja
17. Skrattat så att du har börjat gråta - gör jag väl typ hela tiden.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv
- joo
19. Insett vilka som är dina äkta vänner - kan man lugnt säga!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig - jo, haha..
21. Pussat någon - pussar gurra varje daaag ♥


BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat -
alla typ?
23. Hur många barn vill du ha - Omöjligt att säga nu ju
24. Har du några husdjur - två katter
25. Vill du ändra ditt namn - när jag var mindre ville jag det men nu tycker jag att mitt namn är bra ;D
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag - första halvan av dagen var min familj hos oss och fikade, och andra halvan blev det restaurangmiddag samt bio med goda vänner.
27. Vilken tid vaknade du idag - kring 14 typ.. någon som är förvånad?!?!
28. Vad gjorde du igår runt midnatt - jag var full som faaaan!
29. Skulle du vilja ändra på något som hänt under veckan - jo
30. Senaste gången du träffade din pappa - inte är det ofta, nån gång förra månaden?
31. En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv - det är väl mycket man vill ändra på
32. Vad lyssnar du på just nu - gurra spelar xbox så det är väl spelljudet jag hör
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens - jao
34. Vad gör dig irriterad just nu - att folk tar en förgivet och att jag har skola imorgon. fuck!
35. Vad skulle du göra om du vann en miljon - spara skiten och leva på räntan resten av mitt liv!
36. När bytte du sängkläder senast - nån dag sen

OM DIG:
37. Vad är ditt namn
- Elin Lisa Grönlund
38. Stjärntecken - kräfta jao
39. Kille eller tjej - tjej
40. Sexuell läggning - hetero
41. Gymnasieprogram - hotell- och restaurang
42. Högskola - det är väl bara för smarton.
43. Hår färg - mörkbrun typ
44. Långt eller kort? - lång
45. Längd - 171 cm
46. Vad gillar du gällande dig själv - jag är förjävla charmig
47. Piercings - typ överallt (eller så inte)
48. Tattoos - nej men snart :D
49. Höger eller vänster - höger
50. Ögonfärg - mörkbruna


DIN FÖRSTA:
51. Operation
- vet bara att jag opererat bort halsmandlarna när jag var liten
52. Piercing - har bara i öronen och tungan för tillfället.
53. Tatueringen -
54. Bästa vän - smelly
55. Sporten du spelade - fotboll!
56. Husdjur - jag hade en hamster
57. CD-skiva - typ spice girls eller nån sån skit
58. Vaccination du minns - stelkrampssprutan i fyran!
59. Konsert - tom jones på lk
60. Förälskelse - gurra såklart!

JUST NU:
61. Äter du -
snusar
62. Dricker du - ananasläsk
63. Är du på väg att - ...somna?
64. Lyssnar du på - fortfarande xboxet i bakgrunden
65. Väntar du på - att gurra ska slå på GOW3

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn -
jo
67. Vill du gifta dig - typ inte
68. Karriär i åtanke - make up artist!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET:
69. Läppar eller ögon -
läppaaarrr
70. Kramar eller pussar - alltihop påengång!
71. Kortare eller längre - längre!
72. Yngre eller äldre - jag gillar lammkött hehe.... nä men äldre
73. Romantisk eller spontan - spontan
74. Snygg mage eller snygga armar - det kan man ju inte välja mellan!
75. Tatueringar eller piercingar - tatueringar
76. Känslig eller inte - lagom
77. Ragg eller förhållande - förhållande
78. Bråkstake eller tveksam - nånstans i mitten, en som inte bråkar hela tiden men inte är helt obrydd? (samma svar som linn, lät logiskt haha)

HAR DU:
79. Kysst en främling -

80. Sett en död människa -
81. Tappat glasögon eller linser - ja, galet irriterande när man tappar en lins alltså
82. Haft sex på första dejten -
83. Krossat någons hjärta - jo, sahrry
84. Har någon krossat ditt hjärta - jo
85. Har du blivit arresterad - bara tagen till fyllecell haha...
86. Dissat någon - jo
87. Gråtit när någon dött - ja
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän) -

TROR DU PÅ:
89. Dig själv -
ibland ja, ibland nej
90. Mirakel -
91. Kärlek vid första ögonkastet - finns inget sånt
92. Himlen -
93. Tomten - tomten är far till alla barnen
94. Att kyssas på första dejten - ja
95. Änglar - beror på
96. Ödet - ibland o.O
97. Otur i kärlek, tur i spel - nä
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut - klart man kan
99. Vad kan du verkligen inte leva utan ? - ööh.. mat?
100. Är du bäst i världen? JAAAAAAAAAAA såklart hähähihihohohhaha

Bild från chillkvällen i fredags :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu