Spela mig på radion

Jag är numera arbetslös. Lika värdelös som alla andra arbetslösa små stackare ute i världen. Men förhoppningsvis är jag inte det så länge till. Skulle egentligen ha följt med Beck och Palla till STiL idag och gymmat lite men jag har inte varit på topp idag. Får träna imorgon istället, behövs verkligen då jag har fått nå skit i ryggen som vill envisas med att göra väldigt ont ungefär hela tiden. Så ryggen måste tränas hårt! Sen har jag inte varit i ett gym på hur länge som helst. Minnst typ inte när jag gymmade senast? Fast jag har ändå blivit smal som en sticka, jag skyller det på att jag varit väldigt stressad hela sommaren, haha..
Nu ska jag fortsätta tröstäta mina pringles och se på Rango.
Kom gärna med filmtips, jag är öppen för allt! :)


Zacke på Valvträskfestivalen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu