Slö söndag

Wiie, söndagar ska väl ändå vara slö-dagar? Eftersom jag kom hem strax efter kl 5 imorse och somnade kring halv 7 så sov jag på soffan tills klockan var typ 3. Sen dess har jag inte gjort något alls. Eller jo, jag har kollat runt efter halloween-dräkter och beställt 2 stycken. Ute i god tid för en gångs skull, är fan aldrig det.. Årets halloweenfest kommer bli legendaaaryyyyyyyyy! Ser fram emot det :D

Och jag VILL göra saker idag. Jag VILL gå ut och ta en liten joggingrunda, jag VILL diska, jag MÅSTE leta reda på mina betyg men jag ORKAR INTE. Känner mig så otroligt orkeslös. Ingen energi alls. Måste lösa det problemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu