I'm the root of all that's evil yeah but you can call me Cookie

Mitt öga är bättre! Det är knappt nå rött alls faktist och det gör inte lika ont. Före jag fick ögondropparna så var det KNALLRÖTT och jag överdriver inte den här gången. Är ju rätt duktig på det annars ;)
Håller på att torka håret, tänka köra på halvlockigt idag. Det var ett tag sen. Jag brukar bara låta det självtorka och se förjävligt ut eller så plattar jag det. Men inte idag :) Sen ska jag och danne åka till hans jobb och hälsa på typ, och efter det tror jag att jag skulle gå på stan med Martha. Och det var väl dagens planer I think!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu