I'm losing the fight, I treated you so wrong

Har just varit och lämnat av elli på Kallax. Hoppas allting gick bra, vi är inte så jävla duktiga på det där med flygplan hähä.. Måste ringa på en timma och höra hur det gick, hon kanske dör eller nå?!

Idag känner jag bara för att ligga i sängen och typ inte göra något alls. Men som vanligt har jag massvis med skit att göra. Ska umgås med P idag efter kl 14 tror jag. Måste försöka umgås med så mycket folk som möjligt annars kommer jag fan gå under.. Sen måste jag hitta en gym-kompis också, dags att ta tag i sig själv!

Så jävla glad att jag har dig alltså.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu