Come and dance with me

Vaknat tidigt av mig själv ännu en dag, det känns skönt faktist! Bättre än att sova bort hela dagen iaf. Har ringt och sagt upp mitt jäkla tele2-abonnemang också så nu slipper man den skiten. Nu tänkte jag typ gå ut på en promenad i kylan  och sen köra några "tränings-övningar" (eller vad man nu säger) här hemma. Måste kolla ifall brorsan har nå hantlar.. Bara för att Gurra dumpade mig tänker jag inte låta mig själv förfalla. Dessutom mår man tusen gånger bättre när man tränar :)

Ren spegel!


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Lisa,



Vi är ledsna att se att du har lämnat oss. Hoppas du har trivts under din tid som kund hos Tele2 och att du blir nöjd med ditt nya abonnemang. Om du har några synpunkter eller tips som kan göra oss bättre får du gärna mejla dem till mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-11-14 @ 11:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu