Alldeles för trött!

Japp, som rubriken lyder är jag alldeles för trött men man får väl skylla sig själv. Eller det är iiiiinte riktigt bara mitt fel, att folk ska vara så söta kan väl inte jag rå för! :)

Ska iaf duscha nu typ, och sen dra till Media Markt och köpa en extern hårddisk. Min mami är snäll och julen kommer tidigt hähä.. Om inte alla galna redan rensat butiken dvs. Dom öppnade ju 06.00, och folk ska tydligen ha stått och campat eller nå? Gaaaaalet. Nåja, ska pallra mitt trötta arsle i duschen så man är redo för dagen. Känner min lite snuvig också men man ska ju inte känna efter för mycket! :o

Har förresten slutat snusa om det var någon som ville veta det, är sjukt stolt över mig själv! Varit utan i typ 3 dagar, omfg liksom! Hade tänkt vara HELT nikotinfri till sommaren, men lär lyckas till våren redan. Bara man vill så kan man ;) Tjejer som snusar är ju faktist inte snyggt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu