1. A picture of yourself with 15 facts

 

1. Jag är lång, men inte längre än min lillasyster.
2. Jag har ett jäkla temperament.
3. Jag hatar lögnare! och dammsugare.. (vem gör inte det liksom)
4. Jag är inte rädd för ormar, spindlar osv men myror är det värsta jag vet. Och mygg.
5. Jag har världens sämsta/bästa humor och skrattar åt typ allt.
6. Jag lyssnar ALLTID på musik.
7. Jag svär hela tiden åt allt.
8. Jag har sportat sen jag var 6 år gammal men slutade när jag var 17.
9. Jag hatar att stressa och är hellre 10 min tidig till bussen än att springa i sista minuten.
10. Jag har dålig fantasi.
11. Jag önskar att jag vore lika bra på att köra bil som dom i alla coola bil-filmer!
12. Jag litar bara på 2 personer.
13. Jag har INGEN kondition what so ever.
14. Jag har rökt och snusat i alldeles för många år. (har dock slutat nu hähä)
15. Jag har ridit i 10 år, och vill börja med det igen. Synd att det är så dyrt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu