I think I'm coming back.

"Flyttade" ju över till nattstad där ett tag. Men är less den sidan nu. Först var den svår att lära sig, sen är allting bara svart och tråkigt. Visst, man tjänar pengar men det är OTROLIGT lite man får. Om man nu inte värvar flera andra eller lyckas hamna på topplistan. Men då plockar admin bort dig därifrån så det är ingen ide. Så jag tror minsann jag "flyttar tillbaka" hit.
Har fixat naglarna hos {Julia}, akrylnaglar med glitter och hela köret så det är så jobbigt att skriva, så jag tror jag avslutar nu :) Kan tidsinställa ett inlägg till senare med massa bilder. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu