Stäääääädning pågår

Uff, har städat asmycket känns det som men jag har inte gjort det egentligen. Blev slö ett tag.. Har iaf städat undan i vardagsrummet, fixat smink-grejen och typ diskat. Nu återstår bara kaozet i sovrummet och dammsugningen.. kuuul!

Soffan (som är jävla najs!) och tvbordet :)

 

Flyttade på min dator också. Sitter just nu på golvet där nedanför, fett jobbigt! Men annars brukar den stå på divan-delen av soffan.

 

Sen min "smink- och hårstation" eller vad man kan kalla det. Ska fixa en spegel att hänga på väggen och typ göra en ram runt den med massa lampor på :D Blir awezuuume!
Man ser lite min "städ-outfit" också hahaha. Mjukisbrallor, långkalsonger och sportbh. lol.
(Måste rengöra spegeln)


Kommentarer
Postat av: amanda rosende

sv: haha tack! :)



gud så fin soffa :D

2011-01-15 @ 00:05:59
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: Simone H

Skönt att ha det rent :)

2011-01-21 @ 11:44:26
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu