Siiitttteeeerrrr hos syrran..

..den äldre versionen och vi har just ätit frukost ungefäääär... Kan tyvärr inte skicka mms från min mobil, annars hade jag mobilbloggat istället :p Så det får bli ännu ett bildlöst inlägg!

Vi har typ inte gjort något idag förutom att vi har ätit frukost. Och nu är Martina i duschen. Så jag ska typ tanka ner massa porr på hennes data.. Busigt va? :D Hahahah xD Nä det ska jag inte göra men det hade varit kul att se the look on her face.. Och jag kan typ inte koncentrera mig på att skriva för det blir ju helt hullerombuller, massa blablabla typ.. Så det hade nog varit bättre om jag inte bloggat just nu..


Ps, jag är helt nykter. lol!

Ps2, jag har helt glömt bort att göra 3 inlägg från 30-dagars grejen så dom kommer upp direkt som jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu