Morgonpromenad no.2 2011!

Fyfan kondisen är INTE på topp känner jag. Gick mellan gränderna till stadsö centrum där vid Luleå Energi, och sen på cykelbanan vid fotbollsplanerna tillbaka. Smet dock tillbaka in mellan husen för det kom en massa snorungar och gick mot skolan och jag hade ingen lust att springa förbi dom helt knallröd i ansiktet! (Ritade en karta men den blev fail så lägger inte upp den, haha)

Iaf, gick in mellan husen igen och började hoppa lite, haha! Jag får ett jävla spring i benen av Lose-IT så jag sprang en liten bit. Typ 400 meter och gjorde massa höga hopp också. Bläää, blev trött som satan! Men nu är jag inne igen. Ska göra några sit-ups, rygg-ups, osv och sen ska jag fortsätta med städningen. Städade som en gris igår men det syns typ inte!!! Fett irriterande...

Jo just det, höll nästan på att glömma. Jag har ett till mål, förutom att jag ska väga 50 kg till sommaren. Min kondition ska vara FEEETTT bra och jag ska orka springa/jogga till typ kyrkogården i kyrkbyn UTAN PAUS. För er som känner mig är det ett stort mål, hahaha... Har inte joggat/tränat kondition regelbundet sen jag spelade fotboll. Blir en tuff match men jag ska klara det!

Om jag vågar så ska jag lägga upp en "före-bild" snart typ, så jag och ni kan se hur jag förändras. Rätt läskigt dock..! Kanske lägger upp en i slutet på varje månad om jag lyckas hålla motivationen till att träna uppe.

Jo juste, vaknade 05.52 idag, wiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu