DAY TWELVE - Mina skor


Vad finns att säga om mina skor? Att jag inte har några typ? Alla tjejer har ju ungeför 50 par skor. Inte jag. Jag kan räkna mina par på en hand hähää...

1 par springskor som kostade 2k!!!!
1 par kilklackar som jag använder flitigt typ varje dag.
1 par gamla vanliga skor som jag fick av syrran. Typ nästan som DC fast lite mindre och inte lika "tuffa". Det börjar dock bli hål i dom lite överallt så måste köpa nya snart. RIP svarta skorna :(

Sen troooor jag att jag har ett par vita platta sommarskor som jag brukar dansa bugg i. Men vettefan vars dom tagit vägen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu