DAY THIRTHEEN – Vad jag helst gör på en helg

Jag kan göra lite allt möjligt, det beror ju på vilket humör jag är på. Är jag trött så är jag helst hemma och myser i soffan med älskling framför någon serie. Är jag pigg och glad så är jag oftast på partyhumör men jag festar inte så ofta så.. Jag brukar oftast vara hemma.. Men idag ska jag ju ut och supa hähä :D



Ps, nästan alla inlägg på 30-dagars listan är tidsinställda. Det är därför det kanske är lite knas om ett inlägg kommer upp kl 9 på morgonen och sen skriver jag ett inlägg över hur stolt jag är när jag vaknat klockan 10. Men det kanske ni fattar. Eller..? :) Såååå just nu är jag nog hos morsan och hjälper till med maten. Coolt va?


Ps2,
snygg bild vaa? Gjorde den nyss (Kl 12.00) :D Men orkar inte lägga in den på alla för jag minns inte ens vilka som var tidsinställda och inte. Men jag lägger in den from idag om det är något som är tidsinställt :)

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

mysa i soffan e skönt xD mitt liv haha :D kram <3

2011-01-23 @ 18:18:56
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu