Årets första morgonpromenad!

.. är nu avklarad! Vaknade som sagt kvart över tio, lite trött sådär men tröttheten gick över förvånansvärt snabbt. Ringde några samtal till lulebo eftersom min älskade lillebror ville boka lokalen här på gränderna till hans födelsedagsfest, eller vad man nu säger nuförtiden. Efter det tog jag ett Lose-IT* piller, klädde på mig och gick ut. Gick inte så värst långt men man måste ju börja nånstans. Ni som känner till gränderna - jag gick från buttergränd (längst bort) till fotbollsplanerna och sen på cykelvägen tillbaka. En kort 10-minuters promenad i rask takt.

Har bestämt mig, från och med idag så dissar jag ALLT onyttigt, och ska börja med minst en promenad om dagen. Spelar ingen roll om det är 10 eller 55 minuter, jag SKA ta mig ut MINST en gång om dagen. Eller okej, allt onyttigt behöver man ju inte skippa. Något litet gott på en lördag kan jag väl godkänna. Ska även börja simma regelbundet för det är najs! Den här sommaren SKA jag vara ripped, för är less på att se ut som jag gör och som jag aldrig ändrar på. Lata as, nu jävlar ryker alla överflödiga kilon. Väger 61,9 just nu. Till sommaren ska jag väga 50, varken mer eller mindre. Då är jag nöjd.

ARE YOU WITH ME?!?!?


*Lose-IT är ett sorts "bantningspiller" men ändå inte. Man blir pigg av det. Såhär står det på burken:
"Star Nutrition Lose it! Workout är ett mycket kraftfullt och effektivt tillskott för dig som vill ha snabba resultat!
Lose it! Workout är prestationsökande, centralstimulerande, termogent, uppiggande och fettförbrännande. Lose it! Workout innehåller 10 ämnen som tillsammans verkar för maximal prestationsnivå och effektiv fettreducering."

Tog det varje dag förra sommaren och det funkar förvånansvärt bra. Jag kan dock bara ta ETT piller på morgonen, för annars blir jag illamående. "Råkade" ta två en gång och det slutade med att jag satt på Tasty med morsan och höll på dö. Känslan jag fick var typ att jag ville spy men det kommer inget ändå. Fett obehagligt var det, och morsan trodde jag var på smällen hahaha!

Aja, långt och säkert ointressant för många att läsa men nu kan ni minsann inte klaga på att jag inte bloggar! HÄ-HÄ!
Nu ska jag äta frukost och sen ska jag städa som en jävla dåre, blir fest här imorgon så.

PEEEACE!


Ps, älskling säger att jag sitter och rycker med huvudet när jag skriver, HUR LOL ÄR DET INTE?!?!? HAHAHAHHA jag dör!


Kommentarer
Postat av: Leo

Vart köper man de där pillerna och när ska vi börja simma? :O

2011-01-13 @ 12:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu