- mornin peepz

Godmorgon! Kan ju låtsas att jag just klivit upp efter en hel natts sömn och är jättepigg och kry, men så är ju tyvärr inte fallet. Har inte sovit ett skvatt alls, tänkte försöka vända tillbaka dygnet för jag är faktist inte ett dugg trött just nu! Fast tröttheten kanske slår mig sen, den brukar ju oftast landa där kring 14-tiden då jag däckar som en klubbad säl i soffan eller i typ duschen lol.

Älskling kom just hem och vi for ut en sväng med bilen. Var riktigt mysigt att bara åka runt, det är så fint väder ute just nu. 5 minusgrader tror jag att det är, nästan sommar! Han ska ivarjefall sova nu och medans han sover hade jag tänkt rensa kattlådorna, diska, hinka kaffe och plocka undan lite smått. För att sen städa upp mig själv och dra in till stan. Lillasyster ville ha hjälp med att inhandla smink (LOVE IT!) och nå kläder, och storasyster ska pierca sig. Vad gör man inte? :)

Nu ska jag dock kolla färdigt på Smallville S07E13 som jag påbörjat.


peace.

Kommentarer
Postat av: z a n n y h ♥ jag är inte elak, bara ärlig!

sv: tack! ;D ahha fast jag kom aldrig så långt så jag hann med 12 tåget.. :(

2011-01-10 @ 13:15:18
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu