- godmorgon/-dag/-kväll

De två senaste inläggen var tidsinställda, vilket jag skrev på facebook men som jag kanske skulle ha skrivit här också höhö.

Nu är det såhär, att, jag somnade kl 17.30 igår. Kom hem typ fem och sen åt vi mat och kollade på Smallville, direkt som jag ätit klart så däckade jag i soffan. Vaknade av att gurra sa åt mig att jag skulle gå till sängen kl 21, för då hade han just kommit hem från att ha hämtat en vän i boden. Gick och la mig i sängen och vaknade ungefär 02.16 nästa gång, då var han inte ens hemma. Kul att jag märker när något händer runt om mig när jag sover, NOOOOT!!! Jag sover som en jagvetintevad och är grymt svår att väcka också, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu