- a list

VEM
Pratar du med på msn just nu? Leo
Ringde du senast? Leo, men samtalet avbröts :s
Ringde dig senast? Leo, hahaha
Pussade dig senast? Darl ♥
Vill du kasta en sten i huvudet på? Camilla, hon är så krävande :( ♥
Saknar du mest just nu? Typ Darl, eller Leo :)
Är din bästa vän av samma kön? Måste nog säga Malin..?
Är din bästa vän av motsatta kön? Det vet jag inte..
Ska du träffa imorgon? Imorgon ska jag typ träffa alooot of people.
Umgicks du med senast? Gurra ser jag ju varje dag men om man räknar bort honom så vare Danko.
Sov du med senast? Sover med Darl varje naaatt :)


VEM
vem är i rummet med dig? Katterna..?
Vem fick du senast sms av? Danko, "ligger och sover".
vem tänker du på nu? Ingen speciell
pratade du senast i telefon med? Leo
vems hus var du senast i? Hus? Mammas.
sa du senast "jag älskar dej" till? Gurra.
vem önskar du var med dig nu? Leo eller Malin :D
vem är din favoritsläkting? Favoritsläkting? Har inte någon favoritsläkting tror jag..
vem i din skola går dig mest på nerverna? Går inte skola hähähä..

VAR
var går du i skolan? Tog studenten 2009, sådetså!
var är din telefon? Den ligger på min mage!
var är din mamma? Hemma hos sig antar jag?
var sover du? i sängen? På höger sida.
var handlar du mest? Typ coop! Mat ftw..
var fick du tag i tröjan du har på dig? Har ingen tröja på mig höhö
vart åkte du senast bil? Till Allstar
var i ditt rum är du? Är inte i mitt rum, ligger i soffan.


VAD
vad åt du senast? Inte ätit något idag. Men åt en banan inatt.
vad drack du senast? Lite saft nyss.
vad är det för färg på dina byxor? Gröna mjukisbyxor.
var är den närmaste saken som är blå? Ligger en Paradis-ask på bordet och texten är blå på den..
vad gillar du mest med skolan? GÅR INTE I SKOLA HJÄHÄHÄHÄHÄ
vad har du på fötterna? ett täcke..
vad är din favoritfärg? gillar nog alla färger :) Beror på i vilket sammanhang!
vilken film såg du senast? Inception tror jag.
vad hör du just nu? Kikar på Smallville så det är Clark's (Tom welling) röst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu