Tell me your dreams.

Har inte uppdaterat på några dagar nu och den där 30-dagarslistan har jag ju helt glömt bort.. Nåja, kan inte hjälpas! Får börja på den igen någon dag..

Inatt har jag sovit 10 timmar. Och var ändå hur trött som helst när jag vaknade. Ville sova tills jag dog ungefär. Vad hände med att kliva upp kl 5 varje morgon? Det som var så skönt :( Nä, måste skärpa mig nu haha :p Och motionera mer för min hy har blivit så sjukt dålig! Fattar ingenting, måste fan fixa den nu för annars dör jag. Hatar min hy på vintern. Har klarat mig hittils men nu börjar den ge upp.. Jag får typ "fläckar" av torr hy. Så bara vissa områden i mitt ansikte spricker upp och blir jättetorra, ser skitäckligt ut. Jag smörjer och smörjer men inget händer. Tror det är för att jag dricker för lite vatten också.. Och sen har jag varit i "soffliggar-mode" flera dagar nu, känner mig sååå tröööööttt....

Ajja, intressant inlägg men whateveeerrrrrr....




And yeah btw, jag drömde om cyklar inatt. Inte friskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu