Nytt på g!

Håller på med en helt ny design till den här bloggen! Har ju som sagt startat en ny blogg på nattstad {www.nattstad.se/lisagoescrazy} men jag tänkte att jag kunde ju "göra om" den här bloggen till en fotoblogg! Kan ju inte vara så svårt att ha två bloggar.. Fast då är ju frågan - ska jag radera alla gamla inlägg och kategorier och göra om helt? Allt från början? Svårt det där..

Våren börjar ju närma sig nu och med den även mitt intresse för fotografering.. Den har inte varit på så hög nivå nu under vintern iom att jag verkligen hatar vintern och allt som hör till! Det ska vara sommar, gräs, brunbända ben i kjolar och shorts, strålande sol osvosv..

Såå.. Snart borde den nya designen vara uppe! Förmodligen senare idag/ikväll eller imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Lex luthor alias Daniel.S

Fett schöööön bräääääääää!

2011-02-10 @ 17:30:13
Postat av: Lisa

Hihihohpoho

2011-02-10 @ 17:32:01
URL: http://www.nattstad.se/lisagoescrazy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu