Skönt som fan! Är så jääääävla nöjd, haha..

Gud så skönt det är att sova ut och vakna av sig själv klockan åtta på morgonen. Igår tog jag ett beslut och jag är så jäkla nöjd över det. Behöver verkligen inte ha kontakt med en människa som förändrat sig så pass mycket till det sämre, tror inte jag är ensam om den saken heller.

Igår somnade jag kring 23, och det var naaaaaaiz. Före det så for jag och syrran till Willys, kände mig extra snäll så jag bjussade på godis och cola. Fast vi fick kämpa i en halvtimme med bilfanskapet för låsen i dörrarna hade fryst så dörrarna gick inte att stänga. Tur att jag är teknisk som fasen och jävla bäst på allt! Sen efter allt kämpande med bilen och besöket på willys så slog jag på Grimm och somnade till det. Ifall någon ville veta alltså, hähää..

Nåja, som sagt. Jag vaknade av mig själv för drygt två timmar sen. Ska duscha och sminka mig innan jag drar till stan för att köpa lite julklappar. Det lär ju dock vara kaaaoozz på stan, fan vad jobbigt! Tror jag ska försöka få med mig syrran och Annika, om dom vill kliva upp dvs. Nu ringde David, så jag tappade tråden mitt i allt men men, det är sånt som händer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu