Sorry for party rocking

Skön dag, har inte gjort så mycket egentligen haha! Eller ja, inte så mycket mer än det som står i inlägget under. Pratat i telefon med L alldeles för länge om absolut ingenting, vi är såååå kärleksfulla mot varandra! Eller huuur? ;) Även snackat med smelly också, hon är fan den bästa medicinen mot allt :) ♥

Blev ju lite tråkigheter för några timmar sen, men jag pratade med J i telefon och då löste sig allt. Bra att man står på samma blad iaf. Så tråkigt när det ska bli missförstånd bara för att vissa personer är lite knasiga :) Även löst en del grejer med M också, mitt hjärta känns så mycket lättare! Så nu kan jag festa imorgon med J utan att bli helt sne och galen på allt och alla, haha :D Har iofs inte fått snefylla en endaste gång sen jag blev singel, helt otroligt. Trodde inte det gick att vara full och slippa bråka samtidigt, men det går visst bara man umgås med rätt personer :D

Och nuuu, ja vad ska jag göra nu? Linn och Annika ville åka och köpa godis så det blir nog till att göra det, om jag känner mig snäll dvs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu