Piercad, sömnlös chey och snöskottning.

Kanske dags att uppdatera lite, det har ju faktist hänt saker i mitt liv! Inget sådär jätteintressant dock, men det finns alltid någon som är lite extra nyfiken och vill veta ;)

I fredags var jag ut. Kvällen började hos Josef, där jag bara var i någon timme men det var trevligt ändå. Jag, han och Alex spelade xbox typ och drack öl. Sen drog jag till stan och mötte upp Leo och vi promenerade hem till Sami där det var förfest, bara massa boys men man ska väl inte klaga ;) Sen blev det Allstar, och jag hade jävla roligt för en gångs skull. Full och glad, som det ska vara! Träffade massa trevligt folk också :)
Kom inte hem förän kring 5-6 på morgonen, men inte fick jag sova nå mycket för det. Klockan två blev jag brutalt väckt av brorsan och sen kunde jag inte somna om. Men vi degade mest hela dagen ändå.

Igår kollade jag bara på en massa serier hela dagen, sen mot kvällen drog jag till Hazze och fick mig en piercing i läppen. Det är grymt svullet nu, typ tredubbla tjockleken på läppen haha! Vi såg en film också, reservoir dogs (?) tror jag den hette.. Sen hade hade jag svårt att somna, som vanligt. Så jag har inte sovit något alls utan jag har städat mitt rum, tränat lite, lyssnat på musik osv. Kände mig lite extra snäll så jag gjorde frulle åt brorsan och sen har jag även skottat snö (!!!!!!!!!!!!!) för första gången på en sisådär 4-5 år. Resten av familjen kommer ju hem imorgon, tror inte plastfarsan klagar på att det är skottat heller ;)

Bjuder på två fula bilder, för vem vill läsa a big fat wall of text och sen inte bli belönad med mitt vackra nylle?!

Gillar att jag har alldeles för mörka läppar, och inte ens borstat håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu