Packat och klart!

Sitter på mitt rum och lyssnar på musik, och väntar på att håret ska torka.. Sen ska Linn fixa mina naglar, dom ser förjäävliga ut just nu! Jag har packat klart allting också, fasiken så skönt. Hoppas att jag inte glömt något bara, för då blir jag fan arg haha! Drar ju till Gävle imorgon tidigt som fan också tydligen, 8.00 åker vi. Gud så jobbigt.. Blir en tidig kväll för mig då med andra ord :D

Helgen har väl varit helt okej, lördag var ju julafton så då var jag hemma såklart.
Söndagen festade jag med Matte, Fredrik och Håkan på lerbäcken, men det hände lite tråkiga saker där så då for jag in till stan istället och hängde med Emelie :) Vi festade på tills klockan var typ 3, sen gick vi till Tasty och trängdes där med alla fyllon. Det var fullsmockat med folk, helt stört. Träffade på min kusin där inne också, som man inte sett på flera år. Trevligt trevligt.. Efter att vi varit på Tasty i typ en timme så gick vi till Emelies polare i stan och sov där.

Måndagen tillbringade jag till största delen på Emelies polares soffa, sen gick vi till Lelle och kikade på hockeyn :) Och sen fick vi skjuts hem av Jesper, tacktack för det!

Idag vaknade jag sent, som vanligt. Fast jag drog in till stan typ direkt, och gick omkring där med Linn och Annika. Fyndade riktigt sköna strumpor (vem fan köper strumpor?!) på Cubus, tror fan aldrig att jag har köpt strumpor förut.. Och ett snyggt linne på Gina tricot som kostade typ 60 spänn :)

 

Jag är förjävla duktig på det här med att skriva en fet wall of text..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu