Makeover

Hellyes, idag ska jag minsann få mig en liten mini-makeover! Finaste Paula ska färga och klippa mitt hår, vilket BEHÖVS kan jag säga. Har en finfin utväxt som heter duga och topparna är inte allt för snygga dom heller. Så det blir nog naiz ska ni se. Blir en mörkare färg den här gången, ungefär som min naturliga hårfärg. Har haft massa ljusa, blaskiga äckliga färger allt för länge nu, saknar mitt mörka, långa hår! :)

Före-bild på mitt hår! Det är typ liiite ljusare, men ni fattar. Kul cencurering va? Ville se ut som en badass rånare :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu