Håll hårt i din goda vän för där ute finns det gott om ormar.

Är så stört jävla less på alla falska människor där ute. Och folk man trodde var ens vänner, men när det kommer till kritan så går man fetbort. Att ni snackar skit bevisar ju bara att ni inte har något bättre för er än att snacka om mig, jag känner mig hedrad sötnosar ;) Jag kanske inte är världens bästa människa, men jag förtjänar verkligen inte det här. Jag är ärlig och rak, varför inte vara samma?
Är så jäkla glad att ni visat vart ni står, jag behöver inte slösa min energi på er mer. Visst, jag kanske blir jävligt ensam men det är sååå mycket bättre än att slösa min energi på små råttor som inte är värd det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu