22

22? Varför döpte jag inlägget till 22? I dunno, får vara så hähää..

Nog är jag förjävla bra på att vara uppe alldeles för länge. Klockan är 2 nu, och jag börjar jobba kl 9 och jag kommer vara död på jobbet SOM VANLIGT och sen när jag kommer hem så kommer jag att säga till gurra att "ikväll ska jag lägga mig tidigt för jag är astrött" (som jag alltid gör) fast jag kommer ändå inte gå och lägga mig för det är jag så jävla dålig på. Jag vet typ inte hur man gör?!?! Dessutom kommer chefen tillbaka från sin semester imorgon och jag får (förhoppningsvis) veta ifall jag får förlängd anställning och om jag får det så måste jag ringa till lulebo så att vi löser det problemet.
Tror ingen fattar vad jag snackar om men det är nog lika bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu