Äntligen hemma!

Sådär, nu var man hemma! Vi åkte som sagt till mamma där kring 17 typ. Jag käkade middag och gjorde maränger. Rosa, gröna och grön/rosa :D Dom blev asgoda.. När marängerna hade svalnat osv så packade jag ner några i två byttor och cyklade förbi mammas jobb på hemvägen och lämnade en bytta. Snäll unge hon har va?


(Fotat med HTC Wildfire, därav kvalitén)



Och nu sitter jag här. Darling jobbat natt och ingen ska sova över här så jag blir helt själv. Lär väl sitta här vid Gurras data och nörda, blir nog en tidig kväll för mig också eftersom jag har möte på af imorgon, KLOCKAN TIO! Suuuck, jobbigt haha... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu