Äntligen hemma, än en gång..

Då var man hemma! Cyklade hem från morsan och kom hem för ungefär 10 minuter sen eller något. Min dag har sett ut ungefär såhär:

06.30 Vaknar av att älsklingen kommer och kramar mig, samt alarmet som piper like a maniac.

09.10 Är helt klar att åka iväg och hinner tom blogga samt se på tv en stund.

09.30 Tar bussen till Arbetsförmedlingen.

09.55 Framme på AF. Går förbi ett gammalt ex och skrattar lite för mig själv. Möte med min handläggare.

11.13 Mötet är klart men måste vänta tre timmar i stan eftersom rekryteringsmötet börjar kl 14:00.

12.00 Träffar på Nunn inne på AF. En liten pratstund.

12.19 Möter Leo utan för tasty, han bjussar på käk.

14.00 Rekryteringsmöte.

15.23
Tar bussen hem.

17.00 Middag hos morsan. Kyckling och potatis.

20.00 Kortspel med mamma, lillebror och kusin.

21.45 Börjar cykla hem.

22.05 HEMMAAAAAAAAAAAA!!!

Nu ska jag typ ta det lugnt en stund och sedan gå och lägga mig. Blir en tidig kväll för jag ska upp tidigt imorgon, skönt! Eller ja tidig och tidig, 22.30-23.00 är typ tidigt för mig haha :D
Jag ska sova som en baby, sov gott ni också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu